Hastanelerin acil servisleri doldu

Konya'da yaşanan 4.5 ve 4.7 şiddetinde kiiki depremin ardından gündüzde devam eden 12 artçı deprem ile birlikte dedikodular ve korku efsaneleri ile panik sürürken Sağlık İl Müdürlüğü tüm hastane personelini görev yerlerine çağırdı

Konya'da dün akşam saatlerinden bu yana yaşanan deprem ve artçı depremler nedeni ile başta Emniyet Müdürlüıü, Sağlık Müdürlüğü ve Sivil savunma Müdürlüğü personeli alarma geçti. Resmi olarak yaşanan depremlerin ardından can ve büyük mal kaybının olmadığı belirtilirken hastanelerin acil servislerinde yaşanan yoğunluğun ise özellikle deprem esnasında kendilerini camdan ve balkonlardan atan vatandaşlar ile panik atak hastaları yüzünden kaynaklandığı öğrenildi. Konya Emniyet Müdürlüğü personeli 4.5 şiddetindeki depremin ardından adeta alarma geçti ve Emniyet görevlileri panik ve korku içerisinde sokaklara dökülen vatandaşları uyardılar. İl Sağlık Müdürlüğü'nünde izinli olan tüm personelini göreve çağırması ile Hastaneler başta olmak üzere tüm sağlık kuruluşlarında vatandaşlara sorunsuz olarak hizmet sunuluyor.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?