Konya'da dün akşam saatlerinden bu yana yaşanan deprem ve artçı depremler nedeni ile başta Emniyet Müdürlüıü, Sağlık Müdürlüğü ve Sivil savunma Müdürlüğü personeli alarma geçti. Resmi olarak yaşanan depremlerin ardından can ve büyük mal kaybının olmadığı belirtilirken hastanelerin acil servislerinde yaşanan yoğunluğun ise özellikle deprem esnasında kendilerini camdan ve balkonlardan atan vatandaşlar ile panik atak hastaları yüzünden kaynaklandığı öğrenildi. Konya Emniyet Müdürlüğü personeli 4.5 şiddetindeki depremin ardından adeta alarma geçti ve Emniyet görevlileri panik ve korku içerisinde sokaklara dökülen vatandaşları uyardılar. İl Sağlık Müdürlüğü'nünde izinli olan tüm personelini göreve çağırması ile Hastaneler başta olmak üzere tüm sağlık kuruluşlarında vatandaşlara sorunsuz olarak hizmet sunuluyor.
Memleket