Hastanedeki etil alkol ile sahte içki üretildiği iddiası

Mardin'in Kızıltepe ilçesinde düzenlenen operasyonda 1'i sağlık personeli 3 şüpheli gözaltına alındı

MARDİN (AA) - Mardin'de, Kızıltepe Devlet Hastanesinden etil alkol alarak kaçak içki ürettikleri iddiasıyla 1'i sağlık personeli 3 şüpheli gözaltına alındı.

İlçe Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, "Kızıltepe Devlet Hastanesinde görevli personelin sağlık malzemelerinin bulunduğu depodan aldığı etil alkol ile kaçak içki ürettiği" bilgisi üzerine çalışma başlatıldı.

Güvenlik güçlerinin takibi sonucu bir şüphelinin Kirazlı Kavşağı'ndaki bir iş yerine malzeme bıraktığının tespit edilmesi üzerine söz konusu iş yerinde ve şüphelinin evinde arama yapıldı.

İş yerinde etil alkol bulunan 5 litrelik 2 bidon, 112 karton bandrolsüz kaçak sigara ele geçirilrken, evde ise 20 litrelik içerisinde yoğun alkol kokusu bulunan 8 bidon, alkol bulunan 4 şişe, 4 boş şişe, 5 litrelik üzerinde tıbbi kullanım amaçlı ibaresi bulunan 4 şişe, 5 litrelik üzerinde tıbbi kullanım amaçlı ibaresi bulunan dolu 2 bidon bulundu.

Olayla ilgili gözaltına alınan 3 şüphelinin Emniyet Müdürlüğündeki ifade işlemleri sürüyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE