Hastanede yangın tatbikatı

KONYA (AA) - Beyşehir Devlet Hastanesi'nde yangın tatbikatı yapıldı.Konya Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı tarafından gerçekleştirilen...

KONYA (AA) - Beyşehir Devlet Hastanesi'nde yangın tatbikatı yapıldı.

Konya Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı tarafından gerçekleştirilen yangın eğitimi ve tatbikatına hastane personeli katıldı.

Personele yangın eğitimi konusunda bilgi verilmesinin ardından hastane bahçesinde yangın tatbikatı yapıldı.

Tatbikatta itfaiye görevlileri, yangına nasıl müdahale edileceği, yangın tüplerinin kullanımıyla ilgili olarak çalışanlara uygulamalı eğitim verdi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu