Hastanede yangın paniği

Konya eğitim ve araştırma hastanesinin mutfak bölümünde çıkan yangın paniğe neden oldu

Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesinin mutfak bölümünde çıkan yangın paniğe neden oldu. 
Yangın, saat 04.30 sıralarında merkez Meram ilçesinde bulunan Konya Eğitim ve Araştırma hastanesinin mutfak bölümünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, ocakta bulunan kızartma yağının alev almasıyla hastanenin mutfak bölümünü duman kapladı. Mutfak bölümünde ki dumanı fark eden güvenlik görevlileri yukarıya çıkarak yangına müdahale etmeye çalıştı. Yangına müdahale sırasında hastanenin güvenlik görevlileri dumandan etkilendi. Dumandan etkilenen güvenlik görevlileri arkadaşları tarafından çıkarılarak, hastanede bulunan doktorlar ilk müdahaleyi yaptı. Olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin kısa süren çalışması sonucu yangın söndürüldü. Güvenlik görevlilerinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu