Hastanede kalp krizi geçiren hemşire öldü

Edremit Devlet Hastanesinde dün kalp krizi geçiren hemşire, yoğun bakım ünitesindeki müdahaleye rağmen kurtarılamadı

BALIKESİR (AA) - Balıkesir'in Edremit ilçesinde dün hastanedeki nöbeti sırasında kalp krizi geçirerek tedavi altına alınan hemşire, hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre, Edremit Devlet Hastanesi Genel Cerrahi Servisi'nde nöbet tutarken dün sabaha karşı kalp krizi geçiren 37 yaşındaki Yeşim Alkan, aynı hastanenin yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı.

Kalbi duran ve mesai arkadaşları tarafından hayata döndürülen iki çocuk annesi Alkan, müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Alkan'ın cenazesi, hastanedeki törenin ardından toprağa verilmek üzere Manisa'nın Akhisar ilçesine gönderildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL