Hastanede çöpte bulduğu altınları teslim etti

DİYARBAKIR (AA) - Diyarbakır'da hastanede temizlik işlerinde görevli işçi, çöpte bulduğu altınları teslim etti.Ergani Devlet Hastanesinde temizlik görevlisi...

DİYARBAKIR (AA) - Diyarbakır'da hastanede temizlik işlerinde görevli işçi, çöpte bulduğu altınları teslim etti.

Ergani Devlet Hastanesinde temizlik görevlisi Mehmet Zengin (35), bina içerisinde temizlik yaparken çöpe bırakılan bir çanta buldu.

Çantayı kontrol eden Zengin içerisinde altın olduğunu gördü.

Zengin'in durumu idareye bildirmesi üzerine yapılan incelemede yaklaşık 30 bin lira değerinde olduğu tahmin edilen altınların bir hastaya ait olduğu belirlendi.

Altınlar sahibine teslim edilirken, Zengin de başhekimlik tarafından bir maaş ikramiye ile ödüllendirildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE