Hastanede ambulans bekledi

Konya Numune Hastanesi’nin girişinde meydana gelen trafik kazasında otomobilin çarptığı bir kadın hafif yaralandı.


Hemen 112 Acil aranmasına karşın hastane ambulansının görevde olması nedeniyle başka bir ambulans yaklaşık 15 dakika sonra geldi. Bunun üzerine yaralı kadın, hastaneden getirilen sedyeyle acile götürüldü.  

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?