Hastane tuvaletinde bebek bulundu

Trakya Üniversitesi Edirne Tıp Fakültesi Hastanesi tuvaletine bırakılan bebek tedavi altına alındı

EDİRNE (AA) - Trakya Üniversitesi Edirne Tıp Fakültesi Hastanesi tuvaletinde bebek bulundu.

Alınan bilgiye göre, hastane tuvaletinde ağlama sesi duyan vatandaşlar içeri girdiklerinde kapının arkasına bırakılmış bir bebek olduğunu fark etti.

Hastanenin güvenlik görevlileri yeni doğmuş kız bebeğin annesini aramaya başladı. Bebeğin annesi bulunamayınca polis ekiplerine bilgi verildi.

Hastanenin güvenlik kameralarını inceleyen polis ekipleri, bir kadının bebeği tuvalete bırakıp kaçtığını tespit etti. Polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.

Bebek, Trakya Üniversitesi Edirne Tıp Fakültesi Hastanesi Yeni Doğan Ünitesinde tedavi altına alınan bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu