Hastane önünde kendini yaraladı

Konya'da zaman zaman evinden kaçtığı öğrenilen epilepsi ve psikiyatri hastası 16 yaşındaki genç, hastanenin önünde şırıngayla kendini yaraladı.

Konya'da zaman zaman evinden kaçtığı öğrenilen epilepsi ve psikiyatri hastası 16 yaşındaki genç, hastanenin önünde şırıngayla kendini yaraladı. Edinilen bilgiye göre, akşam saatlerinde Konya Numune Hastanesi bahçesine gelerek burada dolaşan epilepsi ve psikiyatri hastası A.İ. (16), hastanede tedavi gören hastalara rahatsızlık verince görevliler tarafından uzaklaştırıldı. Daha sonra Numune Hastanesi'ne yakın olan Dr. Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesi'ne giden A.İ., burada da taşkınlık yapınca güvenlik görevlileri tarafından dışarıya çıkarılmak istendi. Buna sinirlenen A.İ, eline geçirdiği şırıngayı bacağına batırmaya başladı. Güvenlik görevlilerinin A.İ'yi sakinleştirememesi üzerine hastaneye polis çağrıldı. Bacağına sapladığı şırınga nedeniyle hafif şekilde yaralanan ve rahatsızlığı nedeniyle baygınlık geçiren A.İ, ilk müdahale yapıldıktan sonra ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti