Hasta kızıl şahin tedavi altına alındı

SAMSUN (AA) - Samsun'un Ladik ilçesinde, zabıta ekiplerince hasta halde bulunan kızıl şahin tedavi ediliyor.Ladik Belediyesi Zabıta ekiplerince, Akpınar Mahallesi...

SAMSUN (AA) - Samsun'un Ladik ilçesinde, zabıta ekiplerince hasta halde bulunan kızıl şahin tedavi ediliyor.

Ladik Belediyesi Zabıta ekiplerince, Akpınar Mahallesi Ambarköy mevkisinde bulunan kızıl şahin, veteriner hekime götürüldü.

Yapılan muayenesinde ishal nedeniyle halsiz düştüğü ve zayıflayarak uçamadığı anlaşılan kuş, Orman ve Su İşleri Bakanlığı Samsun 11'inci Bölge Müdürlüğü Vezirköprü Doğa Koruma Milli Parklar Şefliğine teslim edilecek.

Belediye Başkanı Selim Özbalcı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, zabıta ekiplerinin buldukları kızıl şahini yaralı olabileceği düşüncesiyle veterinere götürdüğünü söyledi.

Muayenesinin ardından tedavisine başlandığını anlatan Özbalcı, "Belediyemizde koruma altında bulunan kızıl şahini Vezirköprü Doğa Koruma Milli Parklar Şefliğine teslim edeceğiz. Sağlığına kavuştuktan sonra da doğaya bırakılacaktır." dedi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL