İftar programına Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, Hizmet-iş Sendikası Konya Şube Başkanı Mustafa Baran, daire müdürleri ve işçi personel katıldı. Ramazan ayının güzel bir gününde bir araya gelmelerine vesile olan Karatay Belediye Başkanı’na teşekkür eden Hizmet-iş Konya Şube Başkanı Mustafa Baran’ın ardından söz alan Karatay Belediye Başkanı Mehmet hançerli, Ramazan ayında hem oruç ibadetinin yerine getirildiğini, hem de rutin belediye hizmetlerinin eksiz olarak yürütüldüğünü dile getirdi. İhtiyaç sahibi ailelerin bir nebze de olsa elinden tutmaya çalışıldığını belirten Başkan Hançerli, belediye bünyesinde hizmet veren Zenburi aşevinde günü birlik hazırlanan sıcak yemeklerin dar gelirli ailelerin evlerine teslim edildiğini söyledi. Her yıl bayram öncesi yapılan temizlik çalışmalarının bu bayram öncesi arefe gününde de yapılacağının altını çizen Hançerli, ilçeye yapılan temizlik çalışmalarının bir ibadet olduğunu belirtti. Başkan Hançerli; “Bizim personelimiz sayesinde bayram öncesi mezarlıkları ziyaret eden vatandaşlarımız temiz bir ortamda ziyaretlerini gerçekleştiriyor” diyerek, yapılan çalışmalarla hizmetin yerinde olduğunu ve araç teçhizat yönünden eksiksiz çalışıldığını vurguladı. Karatay Belediye Başkanı Mehmet hançerli son olarak her şeyden önce en iyi ekibe sahip olduklarını dile getirirken ”Hizmet kişilere değil halka sunulmalıdır” dedi.
Hançerli işçi personel ile iftarda buluştu
İftar programlarına devam eden Karatay Belediyesi belediye meclis üyeleri, memur personel, sivil toplum kuruluşları ve mahalle muhtarlarından sonra şimdi de işçi personeli iftar yemeğinde buluşturdu.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?