Hamdi Yılmaz: “Bundan sonraki maçlarda puan kaybına tahammülümüz yok”

Ankara Keçiörengücü Teknik Sorumlusu Hamdi Yılmaz, Göztepe mağlubiyetinin ardından, "Bugün yenmiş olsaydık play-off'ta bir adım öne geçmiş olacaktık....

Ankara Keçiörengücü Teknik Sorumlusu Hamdi Yılmaz, Göztepe mağlubiyetinin ardından, "Bugün yenmiş olsaydık play-off'ta bir adım öne geçmiş olacaktık. Bundan sonraki maçlarda puan kaybına tahammülümüz yok" dedi.

Spor Toto 1. Lig'in 32. haftasında Ankara Keçiörengücü, evinde Göztepe'ye 3-2 mağlup oldu. Mücadele sonrası basın toplantısında açıklamalarda bulunan Ankara Keçiörengücü Teknik Sorumlusu Hamdi Yılmaz, "Sahamızda puansız ayrıldık. ilk yarı kötü başladık. Gol olduktan sonra ikinci golü yememek için bir takım değişiklikler yaptık. Oyunda sistem değişikliğine gittik. 2-2'yi yakaladıktan sonra tam hücum üstünlüğünü aldığımız bir dönemde üçüncü golü yedik. Play-off şansımızı hala devam ettiriyoruz. Bugün yenmiş olsaydık play-off'ta bir adım öne geçmiş olacaktık. Bundan sonraki maçlarda puan kaybına tahammülümüz yok. İnşallah play-off'un içinde olacağız. Temennimiz bu şekilde" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler