Halkapınar'da 19 Eylül Gaziler Günü

Halkapınar'da "19 Eylül Gaziler Günü" düzenlenen törenle kutlandı.Tören, Hükümet Konağı önündeki Atatürk büstüne çelenk bırakılmasının...

 Halkapınar'da "19 Eylül Gaziler Günü" düzenlenen törenle kutlandı.

Tören, Hükümet Konağı önündeki Atatürk büstüne çelenk bırakılmasının ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla sürdü.

Günün anlam ve önemini belirten konuşmasını Türkçe Öğretmeni Nazik Yalçınkaya yaptı.

Öğrenciler tarafından şiirlerin okunmasının ardından program Halkapınar İlçe Jandarma Komutanlığı bahçesinde gazilerle sohbet ve yapılan ikramlarla sona erdi.

Programa Halkapınar Kaymakamı Yunus Emre Bozkurtoğlu, Belediye Başkan Mehmet Bakkal, İlçe Jandarma Komutanı Recep Eraslan, daire amirleri, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, gaziler, askeri erkan ve vatandaşlar katıldı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu