Halkapınar Gençlik Yürüyüşü

Halkapınar'da, Gençlik Haftası dolayısıyla "Atatürk'ü Anma ve Halk Yürüyüşü" yapıldı

KONYA (AA) - Halkapınar'da, Gençlik Haftası Dolayısıyla "Atatürk'ü Anma ve Halk Yürüyüşü" yapıldı.

Çarşı merkezindeki belediye binası önünden başlayan yürüyüş, İvriz Mahallesinde bulunan tarihi Tarım Anıtı'nda sona erdi.

Yaklaşık 3 kilometrelik yolda ellerinde pankartlarla yürüyen gençler, kendi aralarında şarkılar söylediler.

Öğrenciler dünyanın bilinen ilk ve en eski tarım anıtı özelliğindeki kaya kabartması önünde hatıra fotoğrafı çektirdiler.

Program gençlerin, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla sona erdi.

Yürüyüşe Halkapınar Kaymakamı Erdal Çetinbaş, Milli Eğitim Müdürü Nizamettin Tezcan, Gençlik Hizmetler ve Spor İlçe Müdürü Harun Aydın, İlçe okul idarecilerileri, öğretmen, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.


AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek