Halka açık yerlere denetim

EmniyettenSuç önlemeye yönelik 30 ekibin katıldığı asayiş uygulamasında, umuma açık yerler tek tek incelendi

Konya polisi, suç önlemeye yönelik asayiş uygulamalarına devam ediyor.


Akşam saatlerinde yapılan ve Konya Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı 30 ekiple 120 personelin katıldığı asayiş uygulamasında, Şehirlerarası Otobüs Terminali ve civarında bulunan eğlence mekanları denetlendi. Uygulamada şahısların kimlik kontrolü ve üst aramaları yapılırken, eğlence mekanları da tek tek incelendi. Yapılan aramalar sonucunda 1 adet maksat dışı bıçak ele geçirilirken, kimlik ibraz edemeyen 15 kişiye de 'Kabahatler Kanunu'ndan işlem yapıldı. Öte yandan Adana'dan aranan 1 kişi de yakalanarak ilgili birime teslim edildi. Uygulamaların devam edeceği bildirildi.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?