Meram Halk Eğitimi Merkezi ve Akşam Sanat Okulu Müdürlüğü’nün geçtiğimiz yıl ilkini gerçekleştirdiği “Geleneksel 21 Mart Nevruz kutlamaları ve Fidan Dikimi” programının ikincisi dün yapıldı. Törende bir konuşma yapan Meram Halk Eğitimi Müdürü Mustafa Nazım Mete, “Müdürlüğümüz tarafından açılan kurslarda şu an bin 500’e yakın kursiyer değişik branşlarda kurs görmektedir. Bu kurslarda mesleki ve beceri eğitimi yanında sosyal ve kültürel alanlarda da faaliyetler göstermekteyiz. Bu amaçla salon toplantıları, seminerler, fidan dikimi ve geziler ve piknikler düzenlemekteyiz. Kursiyerlerimizin yoğun ilgisinden memnun olmaktayız. Meram Belediyesi ağaçlandırma alanında bize tahsis edilen geniş bir yere kurum olarak her 2000 adet civarında çam, ardıç, sedir gibi yeşil yapraklı ağaçlar yanında meşe, palamut, dişbudak türü ağaçlar dikiyoruz. Bu çalışmamızda bize fidan temin eden Çevre ve Orman İl Müdürlüğüne, ağaçlandırma sahası tahsis eden Meram Belediyesi’ne ve ilgilerinden dolayı tüm öğretmen ve kursiyerlerimize teşekkür ederim” dedi. Şenlik havasında geçen fidan dikimi ve Nevruz kutlamalarına Meram Kaymakamı Turgut Çelenkoğlu ve Meram İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Üstünel ve müdürlüğe bağlı kurslardaki öğretmen ve öğrenciler katıldı. Programda halk oyunları kursuna devam eden folklor ekibi bir gösterisi yaptı. Baharın gelişine ait kutlamaların ardından fidan dikimi yapıldı.
|
Halk Eğitim'den fidan dikimi
Meram Halk Eğitimi Merkezi ve Akşam Sanat Okulu Müdürlüğü’nün geçtiğimiz yıl ilkini gerçekleştirdiği “Geleneksel 21 Mart Nevruz kutlamaları ve Fidan Dikimi” programının ikincisi dün yapıldı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?