Hakemler sezonu açtı

Konya Amatör Küme 2015-2016 Futbol Sezonu'nda Konyalı hakemler sezonu açtı

. Atatürk Stadyumu'nda gerçekleşen sezon açılış törenine; Federasyonumuz Başkan Yardımcısı Nihat Çelikkollu, TFFHGD Başkan V. Mehmet Himyeri, Konya İl Hakem ve Gözlemciler Kurulu Başkanı Mustafa Düzkaya, TÜFAD Konya Şubesi Başkanı İsmet Karababa ile gözlemci ve futbol hakemler katıldı. 

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ