Hafik'te İlköğretim Haftası kutlandı

SİVAS (AA) - Hafik ilçesinde, İlköğretim Haftası dolayısıyla program düzenlendi. Etkinlikler kapsamında İlçe Milli Eğitim Müdürü Vahit Yıldız,...

SİVAS (AA) - Hafik ilçesinde, İlköğretim Haftası dolayısıyla program düzenlendi.

Etkinlikler kapsamında İlçe Milli Eğitim Müdürü Vahit Yıldız, Hükümet Konağı önündeki Atatürk Anıtı'na çelenk sundu.

Şehit Adem Çelik Anadolu Lisesi konferans salonunda devam eden etkinlikte konuşan Yıldız, yeni eğitim döneminde öğrenci ve öğretmenlere başarı diledi.

Yıldız, "Tüm eğitim öğretim camiamızla öğrencilerimizi başarılı bir geleceğe hazırlama gayretinde olacağız. Velilerimizin de desteğiyle daha başarılı bir öğretim dönemi geçireceğimize inanıyorum." dedi.

Program, öğrencilerin şiir okunması ve çeşitli gösterileriyle son buldu.

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ