Hafik Belediye Başkanı İlhan’ın, içme suyu açıklaması

SİVAS (AA) - Hafik Belediye Başkanı Mitat İlhan, Pusat-Özen Barajı’ndan alınacak içme suyunun bu yıl içerisinde ilçeye verileceğini söyledi.Başkan...

SİVAS (AA) - Hafik Belediye Başkanı Mitat İlhan, Pusat-Özen Barajı’ndan alınacak içme suyunun bu yıl içerisinde ilçeye verileceğini söyledi.

Başkan İlhan, içme suyu hattı döşenmesi çalışmalarında incelemelerde bulunarak, "Pusat-Özen Barajı’ndan içme suyu ve sulamada kullanılacak suyun Koşutdere köyüne geldiğini aktaran İlhan, "Biz de, buradan ilçenin içme suyu arıtma tesisine kadar olan 3 kilometrelik kısma boru döşeme çalışmamızı sürdürüyoruz. Barajdan gelen içme suyu bu yıl içerisinde, ilçeye verilecek inşallah." dedi.

Yeni yapılan hattın faaliyete geçmesiyle içme suyunun saniyede 30 metreküpe çıkacağını ve içme suyu hattının asbest borudan tamamen arındırılmış olacağını vurgulayan İlhan, şunları kaydetti:

"Yeni içme suyu hattının faliyete geçmesiyle birlikte Belediyemiz ayda ortalama 15 bin lira elektrik tasarrufu sağlayacak. Şu anki içme suyunu ilçemize ulaştırmak için elektrikli motopomp kullanıyoruz. Bu da bize, bakımı ve elektrik tüketimiyle birlikte ayda ortalama 15 bin liraya mal oluyor. Barajdan gelen hattaki basınçla içme suyu ilçeye ulaşacağı için motopomp kullanmaya gerek kalmayacak ve bu şekilde de bir tasarrufa geçmiş olacağız. Geçen yıl yapımı tamamlanan içme suyu arıtma tesisimizde bu hattın tamamlanmasıyla birlikte hizmete girmiş olacak."





AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL