Güzelyurt'ta karbonmonoksit zehirlenmesi

AKSARAY (AA)- Güzelyurt ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı. Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Ilısu...

AKSARAY (AA)- Güzelyurt ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Ilısu köyünde yaşayan Hasan Sağlam (42), eşi Fadime (37) ve 4 yaşındaki kızı Fatma (4) sobadan çıkan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Ailenin ihbarı üzerine olay yerine 112 Acil Servis ekipleri sevk edildi.

Yapılan ilk müdahalenin ardından Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan ailenin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu