Güvenlik korucusu eşini öldürdükten sonra intihar etti

BATMAN (AA) - Batman'ın Hasankeyf ilçesinde, güvenlik korucusu eşini öldürdükten sonra intihar etti. Alınan bilgiye göre, Üçyol köyünde ikamet eden...

BATMAN (AA) - Batman'ın Hasankeyf ilçesinde, güvenlik korucusu eşini öldürdükten sonra intihar etti.

Alınan bilgiye göre, Üçyol köyünde ikamet eden güvenlik korucusu İsmail Ketme (44), henüz bilinmeyen nedenle tartıştığı eşi Melek Ketme'yi (40) silahla vurdu.

Ketme, daha sonra aynı silahla intihar etti.

Durumun bildirilmesi üzerine eve gelen jandarma ve 112 Acil Servis ekiplerince çiftin öldüğü belirlendi.

Cenazeler, olay yerindeki incelemelerin ardından otopsi için Batman Bölge Devlet Hastanesi morguna gönderildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL