Güvenlik görevlisi kendini yaraladı

Türk Telekom Stok Ambarında çalışan bir güvenlik görevlisi, görev değişimine hazırlandığı sırada doldur boşalt yaparken silahının ateş alması sonucu bacağından yaralandı.

Türk Telekom Stok Ambarında çalışan bir güvenlik görevlisi, görev değişimine hazırlandığı sırada doldur boşalt yaparken silahının ateş alması sonucu bacağından yaralandı.


Olay, saat 08.00 sıralarında meydana geldi. Görev değişimi için hazırlık yapan güvenlik görevlisi Osman Ç. (25), doldur boşalt yaptığı tabancası sırada ateş aldı. Bacağından yaralanan Osman Ç, Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Osman Ç. burada yapılan ilk müdahalenin ardından Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi. Olayla ilgili soruşturma başlattı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?