Gürün Emniyet Müdürüne "tebrik" ziyareti

SİVAS (AA) - Gürün Kaymakamı Fatih Özdemir, Belediye Başkanı Nami Çiftçi, Gürün İlçe Emniyet Müdürlüğüne asaleten atanan Halil Uludağ'a tebrik...

SİVAS (AA) - Gürün Kaymakamı Fatih Özdemir, Belediye Başkanı Nami Çiftçi, Gürün İlçe Emniyet Müdürlüğüne asaleten atanan Halil Uludağ'a tebrik ziyaretinde bulundu.

Özdemir ve Çiftçi, vekaleten yürüttüğü Gürün Emniyet Müdürlüğü görevine terfi alarak atanan Uludağ'ı ziyaret etti.

Özdemir, Uludağ'a yeni rütbesini takarak, başarılar diledi.

Belediye Başkanı Çiftçi de yaklaşık 6 aydır Gürün'e hizmet eden Uludağ'ın yeni rütbesi ve görevinin hayırlı olmasını dileyerek, "Gürün'ün huzur ve asayişi için gece gündüz çalışan tüm emniyet personelimize ilçem adına teşekkür ediyorum. Sizlerle gurur duyuyoruz." dedi.

Ziyarete, mahalle muhtarlı da eşlik etti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL