Cihanbeyli-Günyüzü Beldesinde bu yıl 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk
Bayramı kutlamaları halkın da katılımıyla kutlandı. Törende konuşan Günyüzü Belediye Başkanı Mehmet Kale “23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, çocuklarımıza en güzel bir armağandır. Bizler bu emanetleri çok iyi korumalı ve yaşatmalıyız” dedi.
Protokol konuşmalarının ardından etkinlikler Günyüzü İlköğretim Okulu öğrencilerinin belde içinde yürüyüşü ile başladı. Öğrenciler, 23 Nisan konulu şiirlerini ve makalelerini okudular. Daha sonra ise okul yönetimi tarafından hazırlanan
Ödüllü yoğurt yeme, sandalye kapma ve çuval yarışı yapıldı. Dereceye giren öğrenciler Belediye Başkanı Mehmet Kale tarafından ödüllendirildi. 23 Nisan şenlikleri okul folklor ekibinin sergilediği oyunlarla sona erdi. Memleket