Güney ve Kuzey Kore askeri alanda görüşmeler yapılmasını kararlaştırdı

ANKARA (AA) - Güney Kore ve Kuzey Kore, general düzeyinde askeri alanda görüşmelerde bulunmak üzere 14 Haziran'da toplantı yapılmasını kararlaştırdı.Yonhap...

ANKARA (AA) - Güney Kore ve Kuzey Kore, general düzeyinde askeri alanda görüşmelerde bulunmak üzere 14 Haziran'da toplantı yapılmasını kararlaştırdı.

Yonhap ajansının haberine göre,Güney ve Kuzey Kore'den yetkililer Panmunjom Ateşkes Köyü'nde bir araya geldi.

Güney Kore Birleşme Bakanlığından yapılan açıklamada, gerilimi azaltma çabaları çerçevesinde, 14 Haziran'da general düzeyinde askeri görüşmeler yapılmasına karar verildiği bildirildi.

Öte yandan iki ülke yetkilileri, Kızılhaç'la ilgili toplantının da 22 Haziran'da yapılması konusunda anlaşmaya vardı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL