Güney Koreli turist taburcu edildi

Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesinde karantinaya alınan Güney Koreli turist, domuz gribi virüsüne rastlanmaması üzerine taburcu edildi.

Hastanenin Enfeksiyon Komitesi Başkanı Yardımcı Doç. Dr. İbrahim Erayman, bugün hastaneye gelen Güney Koreli turistteki belirtilerin, domuz gribi yönünde olmadığını söyledi. Güney Koreli turistin, geldiği ülkede 21 domuz gribi vakası görüldüğü için karantinaya alındığını ifade eden Erayman, şunları kaydetti: ''Hasta acil servise ateş, baş ve boğaz ağrısı şikayetleriyle geldi. Biz şüphe üzerine karantinaya aldık, örnekleri Sağlık Bakanlığımıza gönderdik. Sağlık Bakanlığından gelen tahlil sonucunda hastada domuz gribi virüsüne rastlanmadı. Üst solunum yolu enfeksiyonu tanısı konulan hasta, gerekli tedavi işlemleri yapıldıktan sonra taburcu edildi.'' Salı günü İstanbul'a gelen Güney Koreli kadın turist Jung Yung Sook (63) gezi programı kapsamında geldiği Kapadokya bölgesinden dün akşam Konya'ya ulaşmış, ateşi yükselen Jung Yung Sook, Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine başvurmuştu.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?