Güney Kore'de yolcu gemisi kayalıklara oturdu

ANKARA (AA) - Güney Kore'de, içinde 192 kişi bulunan bir yolcu gemisinin ülkenin güneybatı sularında kayalıklara çarptığı bildirildi.Yonhap ajansının...

ANKARA (AA) - Güney Kore'de, içinde 192 kişi bulunan bir yolcu gemisinin ülkenin güneybatı sularında kayalıklara çarptığı bildirildi.

Yonhap ajansının Sahil Güvenlik ekiplerine dayandırdığı habere göre, 187 yolcusu ve 5 kişilik mürettebatı bulunan gemi, başkent Seul'un yaklaşık 400 kilometre güneyinde yer alan Shinan bölgesi yakınlarındaki sularda kayalıklara oturdu.

Yolcu gemisinin, bir balıkçı teknesine çarpmaktan kaçınırken kayalıklara çarptığı belirtildi.

Kazada ilk belirlemelere göre 6 kişinin hafif yaralandığı ifade edildi.

Güney Kore Devlet Başkanlığı Sarayı'ndan yapılan açıklamada, acil durum merkezinin kazayla ilgili harekete geçtiği belirtilerek gemideki 192 kişiyi kurtarma çalışmalarının sürdüğü kaydedildi.




AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL