Güney Kore'de termik santralde yangın

Yangında 1 kişi öldü, 4 kişi yaralandı

ANKARA (AA) - Güney Kore'nin Yeosu şehrindeki termik santralde çıkan yangında 1 işçi öldü, 4 işçi yaralandı.

Yonhap ajansının haberine göre, polis ve itfaiye yetkilileri, Yeosu'nun endüstri kompleksinde yer alan termik santralin bir kömür silosunda yangın çıkması sonucu 1 işçinin öldüğünü, 4 işçinin yaralandığını belirtti.

Yangının, işçilerin bir toz toplama cihazı için filtre değiştirdiği sırada çıktığını bildiren polis, alevlerin, işçilerin kontrol kapağını açmasıyla 50 metre yükseklikteki silodan püskürdüğünü kaydetti.

Yetkililer yangının söndürüldüğünü bildirdi.

Polis yangının çıkış nedenini araştırıyor.




AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE