Güney Kore'de kimya fabrikasında patlama

Patlamada 1 işçi öldü, 4'ü yaralandı

ANKARA (AA) - Güney Kore'nin iç kesimlerindeki Gumi kentinde bir kimya fabrikasında meydana gelen patlamada 1 işçi öldü, 4'ü yaralandı.

Güney Kore resmi ajansı Yonhap, Gumi'deki sanayi kompleksinde yer alan kimya fabrikasında işçilerin silo borularını temizlediği sırada tereftalik asit içeren tozun alev alması sonucu patlama olduğunu duyurdu.

Patlamada ağır yaralanan 5 işçiden biri, kaldırıldığı hastanede öldü.

Polis, patlamanın sebebini araştırıyor.

Tereftalik asit, giysiler için polyester üretiminde kullanılıyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL