Güney Kore'de karbonmonoksit zehirlenmesi şüphesi

Kaldıkları pansiyonda karbonmonoksitten zehirlendiğinden şüphelenilen 3 öğrenci hayatını kaybetti

ANKARA/SEUL (AA) - Güney Kore'nin Gangwon bölgesindeki bir pansiyonda karbonmonoksitten zehirlendiğinden şüphelenilen 3 öğrenci yaşamını yitirdi, 7 öğrenci hastaneye kaldırıldı.

Yonhap ajansının haberine göre, Gangneung şehrindeki pansiyonun sahibi, öğle saatlerinde 3 öğrenciyi ölü, 7 öğrenciyi bilinci kapalı halde buldu.

Yetkililer, pansiyonda yüksek oranda karbonmonoksit tespit edildiğini kaydetti.

Gangwon itfaiyesinden bir yetkili, söz konusu duruma büyük ihtimalle gaz kaçağının sebep olduğunu söyledi.

Hastaneye kaldırılan 7 öğrenciden 2'sinin durumunun ağır olduğu belirtildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.



Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL