Güney Kore'de fabrikada gaz sızıntısı: 4 ölü

POHANG (AA) - Güney Kore'nin Pohang kentinde bir fabrikada gaz sızıntısı nedeniyle 4 işçinin hayatını kaybettiği bildirildi.Yonhap'ın haberine göre,...

POHANG (AA) - Güney Kore'nin Pohang kentinde bir fabrikada gaz sızıntısı nedeniyle 4 işçinin hayatını kaybettiği bildirildi.

Yonhap'ın haberine göre, polis yetkilileri, Pohang'daki POSCO demir çelik fabrikasında nitrojen olduğu sanılan gaz sızıntısı nedeniyle 4 işçinin yaşamını yitirdiğini kaydetti.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı belirtildi.



AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL