Güney Kore ve Japonya, çevrenin korunmasını görüştü

ANKARA (AA) - Güney Kore ve Japonya, çevre konusunda işbirliği yapmak üzere görüştü.Yonhap ajansının Güney Kore Dışişleri Bakanlığına dayandırdığı...

ANKARA (AA) - Güney Kore ve Japonya, çevre konusunda işbirliği yapmak üzere görüştü.

Yonhap ajansının Güney Kore Dışişleri Bakanlığına dayandırdığı haberine göre, Güney Koreli ve Japon yetkililer, çevre konusunda işbirliği meselesini görüşmek üzere bir araya geldi.

Japonya'nın Ibaraki vilayetinde 19. kez toplanan ortak çevresel işbirliği komitesinin, tarafların denizlerdeki çöplerin temizlenmesi ve göçmen kuşların korunması için işbirliğine gidilmesini ele aldığı bildirildi.

Toplantıda ayrıca hava kirliliği ve iklim değişikliğiyle mücadele amacıyla bölgesel ve çok taraflı işbirliği konularının gündeme geldiği kaydedildi.

İki ülke, halihazırda öncülük ettikleri 10 ortak çevre işbirliği projesinin başarılı bir şekilde yürütülmesi konusunda mutabık kaldı.




AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE