Gündüz vakti bacağından vurdular

Konya'da 60 yaşında bir kişi otomobilinin içerisinde oturduğu sırada tabancayla bacağından vuruldu.

Olay, saat 16.30 sıralarında Karatay Saraçoğlu Caddesi'nde meydana geldi.

F.K. (60), park halinde olan 42 HH 330 plakalı otomobilinin içerisinde oturduğu sırada bir kişi tarafından tabancayla bacağından vuruldu. Olaydan sonra şüpheli şahıs, plakası alınamayan aracıyla kaçarken, sağ bacağına iki kurşun isabet eden F.K. olay yerine gelen ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı.

 

Hastanede ambulanstan indirilirken habercileri karşısında gören F.K. tepki göstererek, "Ne çekiyorsunuz, trafik kazası yaptım" dedi. Olayın borç nedeniyle gerçekleştiği iddia edildi.

Hayati tehlikesi bulunmadığı öğrenilen F.K. hastanede tedavi altına alınırken, polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?