GÜNCELLEME - Kütahya'da orman yangını

Yangın kontrol altına alındıORMAN BÖLGE MÜDÜRÜNÜN AÇIKLAMASI EKLENDİ

KÜTAHYA (AA) - Kütahya'nın Emet ilçesinde çıkan orman yangını kontrol altına alındı.

Orman Bölge Müdürü Adnan Kayım, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Yeşilova Mahallesi yakınlarında yakılan bir anızdaki alevlerin çamlık alana sıçraması sonucu yangın çıktığını söyledi.

İhbar üzerine bölgeye çok sayıda arazöz ve ilçe belediyesine ait itfaiye ekiplerinin sevk edildiğini belirten Kayım, "Ekiplerimizin erken müdahalesiyle yangın büyümeden kontrol altına alındı. Bölgede rüzgar olmasına rağmen arazözle ekiplerimiz yangının başladığı alanın etrafını çevirdi. Çok şükür fazla bir alan zarar görmedi. Yangına yakılan anızın sebep olduğunu belirledik."

Kayım, yangın bölgesinde soğutma çalışmalarının sürdüğünü sözlerine ekledi.

Öte yandan, yangında bir dönüm alanın zarar gördüğü bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL