GÜNCELLEME - Kastamonu'da rahatsızlanan 50 işçi hastaneye kaldırıldı

Gıda zehirlenmesi teşhisiyle ayakta tedavi edilen işçiler taburcu edildiTEDAVİ SÜRECİ EKLENDİ

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'nun İhsangazi ilçesinde TOKİ inşaatında çalışan 50 işçi, akşam yemeğinden sonra rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, İhsangazi ilçesinde yapımı devam eden TOKİ konutlarında çalışan 50 işçi, akşam yemeği sonrası rahatsızlandı. İşçilerin bir kısmı kendi imkanlarıyla bir kısmı da çağrılan ambulanslarla İhsangazi ve Kastamonu devlet hastanelerine kaldırıldı.

Gıda zehirlenmesi teşhisiyle tedavi altına alınan işçilerin tamamı ayakta tedavilerinin ardından taburcu edildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu