GÜNCELLEME - Bursa'da gıda zehirlenmesi şüphesi

Doğum günü pastasından yedikten sonra rahatsızlanan ve hastanelere kaldırılan 18 ortaokul öğrencisi taburcu edildiÖĞRENCİLERİN TABURCU EDİLMESİ EKLENDİ

BURSA (AA) - Bursa'da doğum günü pastasından yedikten sonra rahatsızlanan ve hastanelere kaldırılan 18 ortaokul öğrencisi taburcu edildi.

Alınan bilgiye göre, Osmangazi ilçesi Doğanevler Mahallesi'ndeki Bilge Malcıoğlu Ortaokulunda 7. sınıf öğrencileri, arkadaşlarının doğum gününü kutlamak için sınıfta pasta kesti.

Pastayı yedikten bir süre sonra rahatsızlanan öğrenciler, durumu okul yöneticilerine bildirdi. Okul yönetiminin ihbarı üzerine okula çok sayıda polis ve sağlık ekibi sevk edildi.

Rahatsızlanan 18 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle Bursa Dörtçelik Çocuk Hastanesi, Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi ile Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma hastanelerinde tedavi altına alındı.

Öğrenciler, hastanelerdeki tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek