GÜNCELLEME - Adana'da fabrika yangını

Mobilya fabrikasında çıkan yangın söndürüldüYANGININ SÖNDÜRÜLDÜĞÜ BİLGİSİ EKLENDİ

ADANA (AA) - Adana'daki bir mobilya fabrikasında çıkan yangın söndürüldü.

Merkez Yüreğir ilçesi Mobilyacılar Sitesi'ndeki mobilya üretim fabrikasında henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Fabrika içerisinde bulunan malzemelerin yanıcı madde olmasından dolayı yangın kısa süre büyüdü. İhbar üzerine olay yerine, Adana Büyükşehir Belediyesi ve merkez ilçe itfaiye ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekiplerinin yaklaşık bir saat süren müdahalesi sonucu yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.

Polis ekiplerinin de çevre güvenliği aldığı olay yerinde, yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL