Gümüşhane'de 3 oğlunu vuran babanın yargılandığı dava

Tartıştığı oğullarından birisini tabancayla öldürdüğü, 2'sini de yaraladığı ileri sürülen babanın yargılanmasına devam edildi

GÜMÜŞHANE (AA) - Gümüşhane'de, tartıştığı oğullarından birisini tabancayla öldürdüğü, 2'sini de yaraladığı iddia edilen babanın yargılandığı davaya devam edildi.

Gümüşhane Ağır Ceza Mahkemesindeki tutukluluk değerlendirme duruşmasına, tutuklu yargılanan Necati Ö'nün (68) avukatı Yunus Emre Kaya katıldı.

Kaya, önceki savunmalarını tekrarlayarak, müvekkilinin tahliyesini talep etti.

Mahkeme heyeti, sanığın tutukluluk halinin devamına karar vererek duruşmayı erteledi.

Gümüşhane'de 4 Ekim 2017'de Necati Ö, tartıştığı oğulları Atilla Sait (42), Recep (40) ve Hicabi Ö'ye (44) tabancayla ateş etmiş, Hicabi Ö. kaldırıldığı hastanede yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamamıştı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL