"Gülsin Onay Piyano Günleri"

Etkinliğin üçüncü gününde piyanist Salih Can Gevrek sahne aldı

TEKİRDAĞ (AA) - Süleymanpaşa Belediyesi tarafından düzenlenen "Gülsin Onay Piyano Günleri" devam ediyor.

Namık Kemal Üniversitesi (NKÜ) Rektörlük Salonu'ndaki etkinliğin üçüncü gününde Türk piyanist Salih Can Gevrek sahne aldı. Sanatçı, J. Brahms, J.S.Bach ve R.Schumann'ın eserlerini icra etti.

Yaklaşık 2 saat süren konserde, Gevrek'in performansı izleyenlerden büyük alkış aldı.

Sanatseverlerin yoğun ilgi gösterdiği konseri, klasik müzik tutkunlarının yanı sıra akademisyenler ve öğrenciler de izledi.

Cemil Yener Gökbudak'ın yarınki konseriyle devam edecek etkinlikler, 16 Aralık Cumartesi sona erecek.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL