Gülşehir polisinden "Şok uygulama"

NEVŞEHİR (AA) - Gülşehir İlçe Emniyet Müdürlüğünce "İlçe merkezi şok uygulama" adıyla çalışma yapıldı.Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada,...

NEVŞEHİR (AA) - Gülşehir İlçe Emniyet Müdürlüğünce "İlçe merkezi şok uygulama" adıyla çalışma yapıldı.

Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada, halkın can ve mal güvenliğini sağlamak, işlenebilecek muhtemel suçları engelleyebilmek amacıyla yapıldığı bildirilen uygulamaya, 63 polis katıldı.

İl Emniyet Müdürü Mehmet Artunay'ın idaresinde gerçekleştirilen uygulamada, "Borç yükümlülüğünü ihlal" suçundan arandığı tespit edilen 1 kişi yakalandı.

Ayrıca, trafik denetiminde kontrol edilen 106 araçtan 10'una kusurlarından dolayı 5 bin 260 lira para cezası uygulandığı bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL