Gül'den Yıldırım'a tebrik telefonu

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, TBMM Başkanı Binali Yıldırım'ı İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı adaylığı için tebrik etti

İSTANBUL (AA) - 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, TBMM Başkanı Binali Yıldırım'ı telefonla arayarak tebrik etti.

Yapılan açıklamaya göre, 11. Cumhurbaşkanı Gül, TBMM Başkanı Binali Yıldırım'ı telefonla aradı.

Gül, telefon görüşmesinde İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı Adaylığı için Yıldırım'ı tebrik etti ve başarı diledi.



Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE