Gül'den "geçmiş olsun" ziyareti

11. Cumhurbaşkanı Gül, AK Parti İstanbul İl Başkanlığı'nı ziyaret etti

İSTANBUL (AA) - 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, AK Parti İstanbul İl Başkanlığı'na "geçmiş olsun" ziyaretinde bulundu.

Gül'ü, Sütlüce'deki parti binasına gelişinde, İl Başkanı Selim Temurci ile yönetim kurulu üyeleri karşıladı.

Daha sonra Temurci'nin makam odasına geçen Gül, FETÖ'nün 15 Temmuz'da gerçekleştirdiği darbe girişimi dolasıyla "geçmiş olsun" dileğinde bulundu.

Gül, Temurci ile görüşmesinin ardından AK Parti İstanbul İl Yönetim Kurulu üyeleriyle de bir araya geldi.

Basına kapalı yaklaşık 1,5 saat süren görüşme sonrası gazetecilere açıklama yapan Gül, "15 Temmuz günü burada da çok şeyler yaşandı. Geçmiş olsun dileklerimi ilettim." dedi.


AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek