Gül, Şeb-i Arus'a katılacak

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, 17 Aralık Şeb-i Arus törenlerine katılmayı düşünüyor.

Vali Osman Aydın, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek ve İl Kültür Turizm Müdürü Mustafa Çıpan, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ü makamında ziyaret ederek 17 Aralık 2007 tarihinde gerçekleştirilecek Şeb-i Arus törenlerine davet etti. Konya heyetini güler yüzle karşılayan Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, 17 Aralık Şeb-i Arus törenlerine bir engel olmadığı takdirde katılmak istediğini bildirdi.

 

Bilindiği gibi 10. Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer görev yaptığı 7 yıl boyunca Mevlana Etkinlikleri'ne hiç katılmamış, ancak Hacı Bektaş etkinliklerini ise hiç kaçırmamıştı.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?