Göztepe’nin taraftarsız son maçı

Göztepe, Spor Toto 1. Lig'in 22. haftasında play-off hattının son basamağında yer alan Bandırmaspor'u, Gürsel Aksel Stadyumu'nda konuk edecek.

Göztepe, Spor Toto 1. Lig'in 22. haftasında play-off hattının son basamağında yer alan Bandırmaspor'u, Gürsel Aksel Stadyumu'nda konuk edecek. Sarı-kırmızılılar, böylece taraftarından yoksun son iç saha maçına çıkmış olacak.

Spor Toto 1. Lig'de play-off mücadelesi veren Göztepe, gözünü ligin 22. haftasında oynayacağı Bandırmaspor müsabakasına çevirdi. Geçtiğimiz hafta deplasmanda oynadığı Erzurumspor FK maçını kazanan sarı-kırmızılı ekip, play-off için iddialı bir konuma geldi. İzmir temsilcisi, play-off hattının son 3 basamağında bulunan Pendikspor, Çaykur Rizespor ve Bandırmaspor ile arasında sadece 7 puanlık bir fark bulunuyor. Sarı-kırmızılılar, Balıkesir temsilcisini yarın Gürsel Aksel Stadyumu'nda saat 20.00'de konuk edecek. Öte yandan Bandırmaspor karşılaşması, Göztepe'nin evinde oynayacağı son seyircisiz müsabaka olacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü