Göztepe’nin serisi son buldu

Göztepe, Spor Toto 1. Lig'in 23. haftasında deplasmanda oynadığı Gençlerbirliği karşılaşmasını birlikte 2 maçlık galibiyet serisi son buldu.

Göztepe, Spor Toto 1. Lig'in 23. haftasında deplasmanda oynadığı Gençlerbirliği karşılaşmasını birlikte 2 maçlık galibiyet serisi son buldu.

Spor Toto 1. Lig'in 23. haftasında Göztepe ile Gençlerbirliği karşı karşıya geldi. Eryaman Stadyumu'nda oynanan müsabakayı sarı-kırmızılı ekip 1-0 kaybetti. Böylece İzmir temsilcisinin 2 maçlık galibiyet serisi sona ermiş oldu. Bu sonuçla birlikte Göztepe, haftayı 10. sırada tamamladı.

Sarı-kırmızılı ayrıca, 3 maç aradan sonra deplasmanda kaybetmiş oldu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü