Göztepeli futbolcular, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı

İZMİR (AA) - Göztepeli futbolcular, tesislerde çalışan kadınların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı.Göztepe Kulübünden yapılan yazılı açıklamaya...

İZMİR (AA) - Göztepeli futbolcular, tesislerde çalışan kadınların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı.

Göztepe Kulübünden yapılan yazılı açıklamaya göre, Adnan Süvari Tesisleri'ndeki kadın çalışanlarla bir araya gelen futbolcular ve teknik heyet, çalışanların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutlayıp, çiçek verdi.

Sarı-kırmızılı kulübün 9 ve 11 yaş altı takımlarının da kulüp binasındaki çalışanlara ve çevredeki kadınlara çiçek vererek, günlerini kutladığı bildirildi.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü