Göztepe'den Fenerbahçe'ye "geçmiş olsun" mesajı

İZMİR (AA) - Göztepe Kulübü, bir futbolcusu ve bir sağlık heyeti çalışanında yeni tip koronavirüs (Kovid-19) bulgularına rastlandığını açıklayan...

İZMİR (AA) - Göztepe Kulübü, bir futbolcusu ve bir sağlık heyeti çalışanında yeni tip koronavirüs (Kovid-19) bulgularına rastlandığını açıklayan Fenerbahçe için "geçmiş olsun" mesajı paylaştı.

Kulübün sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Geçmiş olsun Fenerbahçe. En kısa zamanda iyi haberlerinizi bekliyoruz." ifadelerine yer verildi.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de