Göztepe’de, Manisa FK maçının hazırlıkları devam ediyor

Göztepe, Spor Toto 1. Lig'in 17. haftasında Manisa FK'yı konuk edeceği mücadelenin hazırlıklarına devam ediyor.

Göztepe, Spor Toto 1. Lig'in 17. haftasında Manisa FK'yı konuk edeceği mücadelenin hazırlıklarına devam ediyor.

Spor Toto 1. Lig'in 17. haftasında Manisa FK'yı konuk edecek olan Göztepe'de, dün akşam saatlerinde Adnan Süvari Tesisleri'nde yapılan antrenmanda oyuncular ilk bölümde ısınma hareketleri yaptı. Isınma işlemlerinin ardından oyuncular pas ve şut çalışmaları gerçekleştirdi. Sarı-kırmızılılar, son bölümde yaptığı taktiksel çalışmayla idmanı noktaladı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?