Göztepe'de izin bitti

İZMİR (AA) - Süper Lig'de 11. haftada Beşiktaş'a 3-1 mağlup olan Göztepe, 2 günlük iznin ardından 18 Kasım Cumartesi günü oynayacağı Bursaspor maçının...

İZMİR (AA) - Süper Lig'de 11. haftada Beşiktaş'a 3-1 mağlup olan Göztepe, 2 günlük iznin ardından 18 Kasım Cumartesi günü oynayacağı Bursaspor maçının hazırlıklarına başladı.

Urla Adnan Süvari Tesisleri'ndeki antrenmanda ısınmanın ardından pas çalışması yapan Göztepeli futbolcular, ikinci bölümde dar alanda oyunla idmanı tamamladı.

Sarı-kırmızılı ekipte milli takımlarda bulunan Beto, Adama Traore ve Doğanay Kılıç antrenmanda yer almadı.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de