Göztepe, Ziraat Türkiye Kupası'ndaki Antalyaspor maçının hazırlıklarını tamamladı

İZMİR (AA) - Ziraat Türkiye Kupası son 16 turu rövanş maçında yarın Antalyaspor'u konuk edecek olan Göztepe, yaptığı antrenmanla hazırlıklarını...

İZMİR (AA) - Ziraat Türkiye Kupası son 16 turu rövanş maçında yarın Antalyaspor'u konuk edecek olan Göztepe, yaptığı antrenmanla hazırlıklarını tamamladı.

Adnan Süvari Tesislerinde teknik direktör İlhan Palut yönetiminde gerçekleşen antrenmanın ilk bölümünde pas çalışan sarı-kırmızılı futbolcular, idmanı taktik çalışma ile tamamladı.

Göztepe'de sakatlıkları bulunan Alpaslan Öztürk ile Wallace Reis takımdan ayrı çalıştı.

İlk müsabakada Antalyaspor'a 4-3 mağlup olan Göztepe, rakibiyle yarın saat 17.00'de hakem Zorbay Küçük'ün yöneteceği müsabakada Bornova Aziz Kocaoğlu Stadı'nda karşılaşacak.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi